همه چیز از برترین ها تا بهترین ها

ناب ترین و بهترین های مذهبی

ناب ترین و بهترین های مذهبی

زیباترین و نوین ترین متن ها و عکس ها و عکس نوشته ها و فیلم های مذهبی و خاطرات شهدایی و طنز های زیبا و سیره انان.
دعا یادتون نره...

به امید آمده ام خانه خرابم نکنی
همه کردند جوابم تو جوابم نکنی
بار ها آمدم و  باز مرا بخشیدی
با کلام برو این بار خطابم نکنی
همه هستی من این قطرۀ اشک است خدا
وای اگر رحم بر این چشم پرآبم نکنی
به ثوابی که ندارم  چه امید ی بندم
آب چون نیست طلبکار سرابم نکنی
به گمان همه من بندۀ خوبی هستم
پیش  چشم همه عاری ز نقابم نکنی
آبرویم همه این است شدم عبد حسین
وای اگر نوکر  این خانه حسابم نکنی
من که یک عمر شدم نوکر شش ماهۀ او
جلوی حرمله ای کاش عتابم  نکنی
گر قرارست بسوزم بزن آتش اما
جلوی قاتل ارباب عذابم نکنی

نظرات  (۵)

۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۵۸ ---ابوالفضل ---
وای اگر رحم براین چشم پر آبم نکنی

پ ن: رحم می کنی
۱۰ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۲۷ امیر حافظ خردمند
سلام
زیبا و خواندنی بود
لذت بردم
یا حق
۱۰ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۱۲ محمد بندانی
بسیار زیبا
 و اما بیت آخر
بیت آخر..........

بسم الله

سلام 
شعر قشنگی بود
۱۱ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۰۸ داود چاوشی
سلام
شعر زیبایی بود
کارت عالیه
ادامه بده

http://neqab.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">